Blog

Koniec zaparowanych szyb

Koniec zaparowanych szyb

Na pewno każdy spotkał się z zaparowanymi szybami w aucie. Zjawisko to jest szczególnie uciążliwe w okresie jesienno-zimowym i wczesną wiosną kiedy pojawiają się niskie temperatury w nocy oraz duża wilgolność powietrza. Duże róźnice temperatur powodują skraplanie się pary wodnej na szybach tworząc uciążliwą i nieprzejrzystą warstwę ograniczającą widoczność i niestety nie da się tego uniknąć tego zjawiska ale można je zminimalizować.


Przeczytaj więcej

Jaki wybrać płyn do chłodnic?

Jaki wybrać płyn do chłodnic?

Jak wszystkie płyny eksploatacyjne, tak i płyn chłodniczy podlega okresowej wymianie, a gdy stajemy przed koniecznością zakupu płynu do chłodnic, mamy do wyboru kilkanaście marek i bardzo podobne ceny. Nasuwa się więc pytanie: na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wymianie płynu chłodniczego na nowy?


Przeczytaj więcej

Przymarzające uszczelki - co zrobić?

Przymarzające uszczelki - co zrobić?Uszczelki, choć nie wyglądają, to są drogim elementem wyposażenia samochodu i należy je regularnie konserwować, aby uniknąć ich uszkodzenia. Najprostszym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnie przeznaczonych do tego celu silikonów, które zabezpieczają gumowe uszczelki przed pękaniem, przymarzaniem oraz starzeniem.
Przeczytaj więcej

Czym myć samochód?

Czym myć samochód?Podstawowe pytanie przy myciu samochodu brzmi: czym myć, jakim szamponem, czy szampon z woskiem jest lepszy od tego bez dodatków wosku? A może piana aktywna? Każdy miłośnik motoryzacji na pewno nie raz zastanawiał się co wybrać.
Przeczytaj więcej

Malowanie felg, czyli przykład zastosowania gumy w sprayu

Malowanie felg, czyli przykład zastosowania gumy w sprayuTeraz każdy samodzielnie może zmnieć kolor oraz odnowić felgi w aucie i to bez względu na to, czy są to fegi stalowe, czy wykonane ze stopow lekkich. A wszystko to dzięki gumowym powłokom w sprayu, które są dostępne w kilku kolorach.
Przeczytaj więcej

Przygotowanie samochodu do sezonu letniego

Przygotowanie samochodu do sezonu letniegoW okresie zimowym auto miało styczność z dużą ilością soli, którą posypywane były drogi oraz ze środkami chemicznymi tj. silikony do uszczelek czy różnego rodzaju odmrażacze. Niekorzystny wpływ na wygląd lakieru miały również ujemne temperatury oraz śnieg zalegający na karoserii
Przeczytaj więcej
pixel